marți, 30 octombrie 2007

Introducere

Salutare tuturor.

Dupa mult timp am cedat si eu tentatiei de avea blogul meu.

In acest spatiu virtual voi vorbi exclusiv despre didactica muzicala pentru chitaristi si basisti, tratand stilurile cele mai reprezentative din muzica moderna , de la heavy-metal la jazz, de la blues la fusion si trecand de la shred la funky.

Misiunea mea este aceea de a demonstra, ca oricine are un real si viu interes, poate invata sa cante sau sa isi imbunatateasca propria pregatire si performanta instrumentala, indiferent de varsta, de cunostintele deja acumulate, fie el incepator, amator ori profesionist.

Sper sa va pot fi util in cresterea voastra muzicala, imbunatatindu-va pregatirea si performanta.


 

Corrado Sgandurra

Un comentariu:

Anonim spunea...

Superba initiativa... mai ales cand vine din partea unui chitarist adevarat... dupa ce ti-am ascultat albumul nu mi-a venit sa cred ca predai aici... in curand sper sa ajung si eu pe la tine sa iau cateva lectii...finally...pot sa iau lectii de la un chitarist adevarat. Pana acum am ezitat pentru ca toti pe la noi sunt slabi de tot... sau daca isi misca mana cat de cat nu au conceptie muzicala ... toti la noi in tara suna romaneste. Cand vad pe cate unu cu vreun Suhr sau alta superchitara, amp-uri peste amp-uri... si tot ramaneste suna... prost sa fi si cu Suhr tot ar trebui sa suni bine. Se simte ca se asculta prea multe manele p-aici... culmea e ca toti au numai figuri in cap. Bravo Corrado pentru initiativa... la cate auditii ai si la cati chitaristi stii ar trebui sa faci lectii de auditie muzicala... nu le-ar strica taietorilor de lemne de pe-aici sa asculte ce le zici tu.