luni, 26 noiembrie 2007

Sweep-Tapping & Jazz


Cu circa 10 ani in urma am decis sa imi imbogatesc vocabularul chitaristic rock-shred, apropiindu-ma de jazz-ul modern. Pt asta am luat lectii private de la Joe Diorio si Pat Martino.

In aceasta lectie vom vedea cum este posibila schimbarea radicala a unei fraze jazz, cu ajutorul celor mai moderne tehnici rock, adica tapping-ul si sweep-ul.

Exemplele pe care le-am ales si modificat sunt extrase din "Linear expression" a lui Pat Martino si "Intervallic design" a lui Joe Diorio.

Descarcati lectia aici.

Daca cineva doreste sa aprofundeze acest subiect, ma poate contacta.

Corrado Sgandurra


6 comentarii:

Anonim spunea...

Keep going at it !! Ajuti multa lume !! Bafta multa faci un lucru foarte frumos :).

Anonim spunea...

Super tari lectiile date Corrado. Orice detaliu tehnic folosit de marii chitaristi este important. Mi-ar placea sa aflu si despre tehnici de sweep/tapping gen Buckethead sau Tony MacAlpine.

Anonim spunea...

wow!awsome!
i didn't even know sweep and tapping are used in jazz too.

great work.keep those lessons coming Corrado

Guitar & Bass Discipline spunea...

Thank you a lot , listen Stanley Jordan , Frank Gambale , Tall Farlow , and u will see how sweep and tapping can be used in jazz

Anonim spunea...

Frate Corrado, lectii din ce in ce mai interesante si bogate, merci mult si mult inainte!!
ps. te am scris si io in romana!! keeping rock bro!!

Anonim spunea...

Vai Corrado!!!! Lectii din ce in ce mai frumoase si bogate!!MErci frate!! ciao